Velg markedsområde og språk
  • Spain
  • South Korea
30 aug 2018 13.54

Engcon stjal showet i amerikansk TV-program - Tiltrotatorene ble utnevnt til “verdens beste”

Engcon, verdensledende produsent av tiltrotatorer, fikk stor oppmerksomhet i den amerikanske TV-programmet “The World’s Greatest!...” den 20. august. I programmet fikk seerne lære mer om hvordan de forskjellige tiltrotatorene til Engcon effektiviserer gravingen og gjør arbeidsmiljøet sikrere for gravemaskinføreren. Engcon ble i tillegg utnevnt til “The World’s Greatest!...” i programmet.

Det amerikanske TV-programmet “The World´s Greatest!...“ er et populært program som fremhever unike produkter og bedrifter fra hele verden. Programmet som er inne i sin 12. sesong satte i siste utgave (261) blikket mot Engcons verdensledende tiltrotatorer. Seerne fikk i programmet et unikt bilde av hvordan tiltrotatorene bidrar til en mer effektiv graving, lavere kostnad og sikrere arbeidsmiljø. I tillegg ble deler av produksjonen vist.

- Det er fantastisk morsomt å få en såpass fin omtale i et slikt stort og populært TV-show. Nord-Amerika er et marked som vokser for hver dag, og vi er overbeviste om at våre tiltrotatorer har en lys framtid der. Det at Engcon ble utnevnt til ”The World´s Greatest!...” er nok et bevis på at løsningen vår er unik og framgangsrik sier Stig Engström, Engcons grunnlegger og eier.

Programmet vil bli sendt igjen den 3. september i USA og Canada. Seere utenfor Nord-Amerika kan etter dette se programmet på http://worldsgreatesttelevision.com