Velg markedsområde og språk
  • South Korea
30 okt 2012 16.42

engcon Group lanserer ny e-handel

I takt med at vår eksisterende nettbutikk brukes stadig mer, har vi nå tatt e-handelen enda et skritt lenger.  Vi kobler nå engcon-gruppens e-butikk til forretningssystemet, og dette betyr bl.a. at dere som forhandlere, servicepartnere og påbyggere vil jobbe mot vårt reservedelssortiment og sprengskisser online.

Dere vil også kunne se deres tidligere e-ordrer, hvor mye dere har handlet for, ordrestatus, osv. Nytt i løsningen er at den også inneholder Mählers produkter, og dermed kan man også der se sprengskisser og bestille reservedeler direkte. Mählers del er ennå ikke like komplett som engcons, men vi jobber fortløpende med dette.

Vi har også startet opp den populære profil-butikken igjen. Der finner dere masse fine klær samt en rekke praktiske og flotte profilprodukter. Velg plagg og logo etter smak og behag. I den nye nettbutikken kan dere også som før registrere dere som mottakere av våre nyhetsbrev og vår populære kundeavis. Mandag den 29.10. vil den nye nettbutikken være oppe og gå.

Alle tidligere innloggingsdetaljer opphører

For å garantere optimal sikkerhet opphører deres gamle brukeropplysninger, og derfor må vi be dere som allerede bruker tjenesten om å registrere dere som nye brukere.

Vi håper dere vil like vår nye nettbutikk, og hvis dere skulle finne noe som ikke fungerer som det skal eller bare vil gi oss tips om forbedringer, kan dere kontakte oss på marketing@engcon.com. Vi vil da komme tilbake til deg så snart vi kan.

Velkommen til en mer moderne, bedre og sikrere nettbutikk.