Kies markt regio en taal
  • Zweden
  • Verenigd Koninkrijk
  • Duitsland
  • Oostenrijk
  • Noorwegen
  • Denemarken
  • Frankrijk
  • België
  • Nederland
  • Canada
  • Verenigde Staten
  • Australië
  • Italië
  • Spanje
  • Zuid-Korea
09 feb 2016 12.55
  • Persbericht

engcon vestigt zich in Nederland

De Europese groei van engcon zet zich voort en daarom opent het bedrijf nu zijn eerste kantoor in Nederland. De opening zal in het eerste kwartaal van 2016 plaatsvinden en vormt een belangrijke strategische mijlpaal.

engcon, een toonaangevende fabrikant van tiltrotators, vergroot zijn aanwezigheid op de Nederlandse markt door de oprichting van een eigen verkoopmaatschappij. Deze maatschappij, engcon NL, zal in eerste instantie bestaan uit een verkoopmanager, een verkoper en een medewerker die zich bezig zal houden met de klantenservice en aftersales.

- Nederland is een erg aantrekkelijke markt. De opening van dit verkoopkantoor is een belangrijke mijlpaal voor engcon en de toekomst van ons bedrijf, zegt Krister Blomgren, directeur van het moederbedrijf engcon Holding.

Blomgren legt uit dat er in het topjaar 2007 in Nederland ongeveer 4.500 graafmachines werden verkocht, vergeleken met de 2.200 graafmachines die datzelfde jaar in Zweden werden verkocht. Vanwege de financiële crisis is de verkoop momenteel wat teruggelopen, maar engcon is ervan overtuigd dat daar binnenkort verandering in komt.

- We zijn ervan overtuigd dat de Nederlandse markt zich langzaam maar zeker gaat herstellen tot het niveau van 2007. Volgens ons biedt Nederland ongekende mogelijkheden, en tegelijkertijd is het een uitstekende manier om onze aanwezigheid op het Europese vasteland te vergroten.

Contact:

Krister Blomgren, directeur, engcon Group | +46 [0]70 529 92 65
Sten Strömgren, hoofd marketingafdeling engcon Group | +46 [0]70 529 96 32

404 - Deze pagina kon niet worden gevonden

De door u gezochte pagina kon niet worden gevonden.

Er heeft zich een fout voorgedaan

Probeer deze pagina opnieuw te laden en controleer of de fout zich opnieuw voordoet.

Er heeft zich een fout voorgedaan

"Het lijkt erop dat u geen toegang heeft tot internet; zie erop toe dat u een functionerende netwerkverbinding heeft."