Kies markt regio en taal
  • Zweden
  • Verenigd Koninkrijk
  • Duitsland
  • Oostenrijk
  • Noorwegen
  • Denemarken
  • Frankrijk
  • België
  • Nederland
  • Canada
  • Verenigde Staten
  • Australië
  • Italië
  • Spanje
  • Zuid-Korea
14 apr 2015 12.55
  • Persbericht

Upgrade van engcon veegwals voor graafmachines

In 2009 introduceerde engcon een serie veegwalsen voor graafmachines, die bij veel aanneembedrijven snel in trek raakte, en dan vooral bij bedrijven in stedelijke omgevingen, en bij spoorwegbedrijven voor het schoonvegen van rails en wissels.

De veegwalsen, verkrijgbaar in 5 breedtes van 800 tot 2000 mm, worden nu aan een flinke upgrade onderworpen.

Als optie worden ze nu ook aangeboden met een nieuwe uitvoering van de spatbescherming over de halve wals. Dit voorkomt dat grind en zand tijdens het vegen weg spat. Deze spatbescherming is verstelbaar in drie standen en kan gemakkelijk worden verwijderd.

Verder bestaat de wals nu uit modules voor zijstukken/gevels, de kwaliteit van de borstels is verbeterd en de tussenringen zijn verwijderd. Deze verbeteringen maken het vervangen van de borstels een stuk eenvoudiger en dus ook sneller.

Pontus Johansson, constructeur en ontwikkelaar bij engcon Group is bijzonder tevreden met het resultaat van zijn werk.

- Onze nieuwe serie veegwalsen is het resultaat van de wensen van onze klanten aan de hand van een klantenonderzoek, en een aantal ontmoetingen op de werkplek. Ons nieuwe modulesysteem maakt het ook een stuk eenvoudiger om speciale bestellingen van bijvoorbeeld bredere veegwalsen te realiseren, vertelt constructeur Pontus Johansson, verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de serie veegwalsen SR 800B – 2000B.

404 - Deze pagina kon niet worden gevonden

De door u gezochte pagina kon niet worden gevonden.

Er heeft zich een fout voorgedaan

Probeer deze pagina opnieuw te laden en controleer of de fout zich opnieuw voordoet.

Er heeft zich een fout voorgedaan

"Het lijkt erop dat u geen toegang heeft tot internet; zie erop toe dat u een functionerende netwerkverbinding heeft."