Kies markt regio
08 sep 2015 12.55
  • Persbericht

engcon geeft één jaar extra garantie

Vanaf 1 september 2015 geeft engcon één jaar extra garantie op alle nieuwe tiltrotators.

Volgens Sten Strömgren, Hoofd PR bij engcon, heeft de ontwikkeling van Generation 2, de nieuwste tiltrotators van engcon, tot een zo duidelijke stap voorwaarts geleid, zowel in techniek als in kwaliteit, dat het bedrijf nooit enige twijfel heeft gekend om tot een extra jaar garantie te besluiten.

"Ja, dat klopt helemaal en nu de volledige serie Generation 2 tiltrotators binnenkort gereed is, is het tijd om dat extra jaar in te voeren", vervolgt Sten Strömgren.

Sten Strömgren maakt tegelijkertijd duidelijk dat het aanbod van het extra jaar garantie ook geldt voor de eerdere generatie tiltrotators, zolang deze als nieuwe producten zijn verkocht na 1 september 2015.

"Het extra jaar garantie maakt ook deel uit van onze inspanningen om onze klanten een betere service, een beter rendement en meer zekerheid met onze producten te bieden", vertelt Sten Strömgren.

Net als de voertuig- en de machinebranche heeft engcon besloten om aan het extra jaar garantie een aantal voorwaarden te verbinden. Deze betreffen de verplichting om aan een onderhoudsschema te voldoen.

"Uit ervaring weten we dat een product dat regelmatig wordt onderhouden de gebruiker meerwaarde geeft. Onnodige stilstand wordt vermeden, de levensduur wordt verlengd en het product brengt meer op bij een eventuele verkoop", zo besluit Sten Strömgren, die naar de website van engcon verwijst voor meer informatie over het extra jaar garantie.

404 - Deze pagina kon niet worden gevonden

De door u gezochte pagina kon niet worden gevonden.

Er heeft zich een fout voorgedaan

Probeer deze pagina opnieuw te laden en controleer of de fout zich opnieuw voordoet.

Er heeft zich een fout voorgedaan

"Het lijkt erop dat u geen toegang heeft tot internet; zie erop toe dat u een functionerende netwerkverbinding heeft."