Valitse markkina-alue ja kieli
  • Korea
12 maaliskuuta 2020 11.41
  • Lehdistötiedote

Engcon nostaa kaivukoneenkuljettajat korokkeelle Conexpossa – yritys ottaa mukaansa Las Vegasiin toimialan suurimpia vaikuttajia

Rototiltti on mullistanut ja mullistaa edelleen kaivukoneenkuljettajien jokapäiväistä työtä. Rototiltin ansiosta kaivukoneiden kauhat eivät ole enää jäykkiä, vaan niitä voidaan sekä kallistaa että pyörittää. Kun kaivukone on varustettu Engconin rototiltillä ja työlaitteilla, se tarjoaa loputtomat mahdollisuudet suorittaa erityyppisiä töitä. Tämä kehitys on parantanut kaivukoneenkuljettajien toimintaedellytyksiä ympäri maailman – sen voivat todistaa Engconin kutsumat kaivukonevaikuttajat Conexpo-messuilla Las Vegasissa.

Rototilttien tarina sai alkunsa Ruotsissa noin 30 vuotta sitten. Monet kaivukoneenkuljettajat ovat kasvaneet alalle ja saaneet näin olla jo nuorella iällä kaivukoneen ohjaamossa ja joskus jopa sen puikoissa. Uusi tekniikka mahdollistaa osaltaan perinteen jatkumisen kaivukoneyrittäjien perheissä ja houkuttelee nuoria kaivukoneenkuljettajan ammattiin.

Monet kaivukoneenkuljettajat etsivät älykkäitä kaivutekniikka- ja varusteratkaisuja ja käyttävät paljon aikaa seuratakseen alan kehitystä muun muassa sosiaalisissa medioissa, joihin on syntynyt joitain todella merkittäviä vaikuttajia eli ”influencereita”. Nämä vaikuttajat antavat jatkuvasti vinkkejä tuotteista ja fiksuista tavoista suorittaa erilaisia työvaiheita, ja heillä on tuhansia seuraajia, jotka inspiroituvat heidän postauksistaan.

Esimerkiksi Rock Structuresilla on noin 75 000 seuraajaa Instagramissa ja Dirt Ninjalla noin 62 000 seuraajaa YouTubessa. Ilmiö on vahvin Yhdysvalloissa – ja jotkut näistä amerikkalaisista trendien luojista ovat testanneet myös Engconin tuotteita.

Engcon on nyt erittäin ylpeä voidessaan tehdä yhteistyötä joidenkin toimialan suurimpien vaikuttajien kanssa. He ovat edelläkävijöitä alallaan ja investoineet jo varhaisessa vaiheessa rototilttiin ja automaattiseen öljyliitäntään. Kiinnostuneet voivat tavata heitä tämän vuoden Conexpossa Engconin osastolla.

Ryan Goodfellow – jolla on yritys nimeltä Rock Structures – on yksi Engconin influencereista. Hän pitää Engconin tuotteista niin paljon, että hän on järjestänyt niille omat demopäivät näyttääkseen muille kaivukoneenkuljettajille, miten käteviä ne ovat.

Vuoden 2020 suurimmilla konemessuilla Conexpossa Las Vegasissa Dirt Ninja, Rock Structures, Shamrock Earthworks ja DC Excavation ovat Engconin osastolla (F2764) paikalla kertomassa kokemuksistaan ja ajamassa työnäytöksiä Engconin rototilteillä.

Paikalla olevat vaikuttajat:
Tom Gardocki alias Dirt Ninja
Ryan Goodfellow alias Rock Structures
Sean Coughlan alias Shamrock Earthworks
Dane Cotten alias DC Excavation

Yhteystiedot:

404 - Sivua ei löytynyt

Emme löytäneet hakemaasi sivua.

On tapahtunut virhe

Yritä ladata sivu uudelleen sen selvittämiseksi, toistuuko virhe.

On tapahtunut virhe

Ei internet-yhteyttä, tarkista että verkkoyhteytesi toimii.