Valitse markkina-alue
24 toukokuuta 2018 13.36
  • Lehdistötiedote

Intermat menestys Engconille

Engconin osallistuminen Intermatiin, maailman suurimpiin kuuluville urakointialan messuille, oli menestys. Engcon herätti ennätyssuurella osastollaan ja taukoamattomilla live-esittelyillään suurta kiinnostusta messuvieraiden keskuudessa. Eniten kävijöitä kiinnostivat Engconin rototiltit ja automaattisella EC-Oil-öljyliitännällä varustettu työlaitekiinnike.

Intermat on yksi maailman kolmesta suurimmasta konemessuista, ja maailman johtava rototilttivalmistaja Engcon osallistui tämän vuoden Intermat-messuille ennätyssuurella osastolla.

Engcon muun muassa suoritti live-esittelyjä taukoamatta kahdella kaivukoneella ja tarjosi messuvieraille koekäyttömahdollisuuden kahdella muulla kaivukoneella.

– Messut olivat meille erittäin hyvät. Selvästi eniten kiinnostusta herättivät rototilttimme sekä automaattiset työlaitekiinnikkeemme, jotka on varustettu automaattisella EC-Oil-öljyliitännällä, Engcon Francen myyntipäällikkö Patrick Regnier sanoo ja jatkaa:

– Ranskan markkinat tuntuvat yhä kypsemmiltä tuotteillemme, ja teimme monia toteutuvia kauppoja rototilteistämme, automaattisista työlaitekiinnikkeistämme ja useista muista työlaitteistamme.

Lähtölaukaus vilkkaalle messukaudelle

Intermat oli virallinen lähtölaukaus vilkkaalle messukaudelle, ja heti sen jälkeen järjestettiin Vei & Anlegg -messut Norjassa. Seuraavaksi vuorossa ovat TKD-messut Hollannissa ja Svenska Maskinmässan Tukholmassa.

– Messukausi on nyt täydessä vauhdissa, ja meille on äärimmäisen tärkeää olla läsnä mahdollisimman monessa paikassa. Messut ovat yksi parhaista mahdollisuuksista esitellä tuotteitamme ja ennen kaikkea uutuuksiamme, sanoo Engcon Groupin viestintävastaava Sten Strömgren.

Kesäkuussa Engcon osallistuu Hillhead-messuille Englannissa. Sitä ennen järjestetään myös lukuisia paikallisia kone-esittelyjä ja avoimien ovien tapahtumia Engconin kaikissa yhdeksässä toimintamaassa. Lisäksi Engconin jälleenmyyjät osallistuvat monille eri messuille maissa, joissa Engconilla ei ole omaa toimintaa.

Yhteystiedot:

404 - Sivua ei löytynyt

Emme löytäneet hakemaasi sivua.

On tapahtunut virhe

Yritä ladata sivu uudelleen sen selvittämiseksi, toistuuko virhe.

On tapahtunut virhe

Ei internet-yhteyttä, tarkista että verkkoyhteytesi toimii.