Valitse markkina-alue
15 joulukuuta 2017 14.55
  • Lehdistötiedote

Engcon tukee nyt Trimblen uutta koneohjausjärjestelmää

Maailman johtava rototilttivalmistaja Engcon tekee yhteistyötä useimpien tunnettujen koneohjausjärjestelmien valmistajien kanssa, jotta asiakkaamme saisivat suurimman mahdollisen hyödyn. Koneohjausjärjestelmien valmistaja Trimble päivitti äskettäin järjestelmänsä ja toi markkinoille uuden sukupolven Earthworks-koneohjausjärjestelmän. Engcon on jo nyt sovittanut tuotteensa uuteen Earthworks-järjestelmään.

Trimblen koneohjausjärjestelmän päivityksen johdosta Engcon on mukauttanut suositun ePS (engcon Positioning System) -järjestelmänsä niin, että se on täysin yhteensopiva Trimble Earthworksin kanssa. Engconin nopean mukautuksen ansiosta pyöritystasoa on nyt mahdollista seurata Trimblen päivitetyn koneohjausjärjestelmän kautta.

– Teemme erittäin hyvää yhteistyötä useimpien koneohjausjärjestelmien valmistajien kanssa, joten voimme synkronoida tuotteemme nopeasti valmistajien järjestelmien kanssa, sanoo Micropropin paikallisjohtaja Roberth Jonsson. Microprop valmistaa Engconin ohjausjärjestelmät ja tekee niihin tarvittavat sovellukset koneohjausjärjestelmiä varten.

Trimble Earthworksiin liittyvissä kysymyksissä Engcon pyytää ottamaan yhteyttä Trimblen jälleenmyyjiin. Engcon vastaa mielellään mahdollisiin ePS-järjestelmää koskeviin kysymyksiin.

Yhteystiedot:

404 - Sivua ei löytynyt

Emme löytäneet hakemaasi sivua.

On tapahtunut virhe

Yritä ladata sivu uudelleen sen selvittämiseksi, toistuuko virhe.

On tapahtunut virhe

Ei internet-yhteyttä, tarkista että verkkoyhteytesi toimii.