Valitse markkina-alue
14 kesäkuuta 2017 08.00
  • Lehdistötiedote

Engconin aloite turvallisuuden parantamiseksi palkittiin Englannissa

Engconin Englannin toimipiste on kehittänyt yhdessä englantilaisen, alalla ainutlaatuisen koulutus- ja sertifiointiorganisaatio NPORS:n kanssa rototilttien turvallisuuskoulutuksen, joka kattaa rototiltin keskeiset osat ja niiden käytön. Tämä koulutus on saanut nyt The Plantworx Innovation Award -palkinnon, jolla nostetaan vuosittain esiin innovatiivisia yrityksiä, tuotteita ja palveluja, joilla on ollut suuri vaikutus rakennuslaiteteollisuudessa.

– Olemme iloisia siitä, että olemme voittaneet tämän arvostetun palkinnon. Maailman suurimpana rototilttien valmistajana otamme yritysvastuumme erittäin vakavasti. Siksi tämän turvallisuuskoulutuksen eteen tehdyn työn huomioiminen on ilahduttavaa, sanoo Robert Hunt, Englannin Engconin johtaja.

Koulutus on kehitetty yhdessä kokeneiden rototiltin käyttäjien kanssa. Tähän mennessä yhteensä 15 NPORS-kouluttajaa on koulutettu, testattu ja sertifioitu järjestämään koulutuksia ympäri Isoa-Britanniaa.

– On tärkeää muistaa, että tämä koulutus, jota NPORS toteuttaa avullamme, ei ole suunnattu vain Engconin rototilttien käyttöä varten vaan myös muiden valmistajien rototilteille, Robert Hunt toteaa lopuksi.

Yhteystiedot:

404 - Sivua ei löytynyt

Emme löytäneet hakemaasi sivua.

On tapahtunut virhe

Yritä ladata sivu uudelleen sen selvittämiseksi, toistuuko virhe.

On tapahtunut virhe

Ei internet-yhteyttä, tarkista että verkkoyhteytesi toimii.