Valitse markkina-alue
10 tammikuuta 2017 10.31
  • Lehdistötiedote

Engconin rototiltit tehostavat kaivutyötä Yhdysvalloissa ja Kanadassa

Ruotsalainen yritys Engcon, maailman johtava rototilttien valmistaja, ottaa nyt harppauksen Atlantin toiselle puolelle tehostaakseen kaivutöitä Pohjois-Amerikassa. Yritys aloittaa toimintansa New Yorkin metropolialueella (New Jersey, New York ja Connecticut), ja myyntihenkilöstä rekrytoidaan nyt uuteen toimistoon, jonka arvioidaan avautuvan keväällä 2017.

Engconin ensimmäinen rototiltti näki päivänvalon vuonna 1990, ja konsepti on nykyään vakiovaruste useimmissa 1,5–32 tonnin kaivukoneissa Pohjoismaissa sekä osissa Eurooppaa ja Australiaa. Engconilla on jo ennestään myyntitoimistot Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Tanskassa, Isossa-Britanniassa, Alankomaissa, Saksassa ja Ranskassa. Nyt se ottaa seuraavan askeleen ja panostaa Yhdysvaltain ja Kanadan markkinoille Engcon North America Inc. -yhtiönsä kautta.

– Tämä on meille luonnollinen panostus, koska olemme havainneet, että kiinnostus rototilttejämme ja täyshydraulista Q-Safe-pikakiinnikettämme ja siihen liitettävää automaattista EC-Oil-öljyliitäntätoimintoa kohtaan kasvaa Pohjois-Amerikassa jatkuvasti. Tarjoamme täyden toiminnallisuuden, koska sen ansiosta kaivukoneen mekaaniset ja hydrauliset työlaitteet voidaan kiinnittää ja irrottaa turvallisesti ja mukavasti. Näemme, että tälle on suuri tarve Pohjois-Amerikan markkinoilla, kertoo toimitusjohtaja Krister Blomgren.

Engcon North America vastaa koko Yhdysvaltojen ja Kanadan markkinoista, ja se keskittyy löytämään sopivia loppuasiakkaita, jotka ymmärtävät Engconin rototilttien vahvuuden ja edut.

– Rototilttimme, pikakiinnikkeen ja muiden tuotteiden avulla 2–32 tonnin kaivukoneiden tehokkuutta ja kannattavuutta voidaan parantaa dramaattisesti. Olemme tottuneet tähän jo Pohjoismaissa, joissa lähes kaikki kaivukoneet on varustettu rototiltillä, mutta Pohjois-Amerikassa tilanne on pikemminkin päinvastainen, Krister Blomgren valottaa.

Conexpo on lähtölaukaus

Engcon rekrytoi parhaillaan Pohjois-Amerikan toimistoonsa Sales Manageria ja Junior Sales Representativea, jotka työskentelevät loppuasiakkaiden kanssa. Loppuasiakastyön rinnalla Engcon aikoo rakentaa sen tuotteiden myynnistä ja huollosta kiinnostuneiden jälleenmyyjien ja huoltokumppanien verkoston. Pohjois-Amerikan satsausten virallinen lähtölaukaus tapahtuu maailman suurimpiin urakointialan messuihin lukeutuvilla Conexpo-messuilla, jotka järjestetään Las Vegasissa 7.–11. maaliskuuta 2017.

– Olemme mukana Conexpossa omalla osastollamme ja esittelemme tuotteitamme uusille markkinoille, Krister Blomgren kertoo.

Yhteystiedot:

Krister Blomgren, engcon Group | +46 [0]70 529 92 65 | krister.blomgren@engcon.com

404 - Sivua ei löytynyt

Emme löytäneet hakemaasi sivua.

On tapahtunut virhe

Yritä ladata sivu uudelleen sen selvittämiseksi, toistuuko virhe.

On tapahtunut virhe

Ei internet-yhteyttä, tarkista että verkkoyhteytesi toimii.