Vælg marked og sprog
12 mar. 2020 11.38
  • Pressemeddelelse

Engcon hylder maskinførerne på Conexpo

Tiltrotatoren har bidraget til og fortsætter med at revolutionere maskinførerens hverdag. Maskinerne er gået fra at have været "stive i bevægelserne", til at gravemaskinens redskaber kan foretage både tiltende og roterende bevægelser. Mulighederne er uendelige for, hvad gravemaskinen kan gøre, når den er udstyret med Engcons tiltrotator og redskaber. Udviklingen har bidraget til at forbedre forudsætningerne for maskinførere verden over – noget, som Engcons særligt inviterede influencere vidner om på Conexpo i Las Vegas.

Fænomenet med tiltrotatorer startede i Sverige for omkring 30 år siden. Kendetegnende for mange maskinførere er, at de ofte er vokset op i branchen, og at de derfor i en tidlig alder har haft med gravemaskiner at gøre og også tidligt selv sad bag joystickene. Den nye teknologi bidrager til, at traditionen kan leve videre i familien, og at unge tiltrækkes af arbejdet som maskinfører.

Mange maskinførere er på udkig efter smarte løsninger både hvad angår graveteknologi og redskaber, og de bruger meget tid på at følge udviklingen på blandt andet de sociale medier, hvor nogle meget store influencere er dukket op. De giver jævnligt tip og råd om produkter og smarte måder at udføre forskellige arbejdsopgaver på, og de har tusinder af følgere, der lader sig inspirere af deres feeds.

Rock Structures har f.eks. omkring 75.000 følgere på Instagram, og Dirt Ninja har omkring 62.000 følgere på YouTube. Fænomenet er størst i USA – og nogle af de amerikanske trendsættere har kastet sig ud i at teste Engcons produkter.

Derfor er Engcon nu meget stolte over at samarbejde med nogle af branchens største influencere. De går foran i deres branche og investerede tidligt i en tiltrotator og automatisk olietilkobling. På Conexpo har Engcon nu gjort det muligt for de interesserede at møde dem på virksomhedens stand.

Ryan Goodfellow – med sit firma Rock Structures – er en af Engcons influencere, der kan lide virksomhedens produkter så meget, at han har arrangeret sine egne demodage for at vise andre maskinførere, hvor nemt det er.

På den største internationale maskinudstilling i 2020, Conexpo i Las Vegas, vil Dirt Ninja, Rock Structures, Shamrock Earthworks og DC Excavation være til stede på Engcons stand (F2764) for at forklare og demonstrere Engcons tiltrotator.

Influencere på standen:
Tom Gardocki alias Dirt Ninja
Ryan Goodfellow alias Rock Structures
Sean Coughlan alias Shamrock Earthworks
Dane Cotten alias DC Excavation

404 - Siden blev ikke fundet

Vi kunne ikke finde den side, du søgte efter.

Der opstod en fejl

Prøv at indlæse siden igen, for at se, om fejlen opstår igen.

Der opstod en fejl

Der kunne ikke oprettes forbindelse til internettet. Kontroller, at din netværksforbindelse fungerer.