Vælg marked og sprog
  • South Korea
15 apr. 2015 16.08
  • Pressemeddelelse

engcon opdaterer fejekost til gravemaskiner

I 2009 introducerede engcon en serie af fejekoste til gravemaskiner, og den blev hurtigt en favorit hos entreprenørvirksomheder, især dem, der arbejder med gravemaskiner i bymiljøer, samt jernbaneentreprenører, der fejer spor og sporskifter.

Fejekostene, som findes i fem bredder fra 800 mm op til 2000 mm, får nu en decideret opgradering.

Som tilvalg kan man nu få en helt nyudviklet stænkskærm, der dækker det halve af fejekosten og forhindrer, at der slynges grus ud under fejningen. Stænkskærmen kan indstilles i tre positioner og kan fjernes helt efter behov.

Derudover modulopbygges fejekostene nu med boltede sidestykker/gavle, børstekvaliteten er blevet forbedret, og mellemringene er blevet fjernet. Disse forbedringer gør det nemmere og hurtigere at skifte kost.

Pontus Johansson, konstruktør og udvikler hos engcon Group, er tilfreds med resultatet af sit arbejde.

– Vores nye serie af fejekoste er et resultat af ønsker fra vores kunder via vores kundeundersøgelser samt fysiske kundemøder ude i marken. Vores nye modulsystem betyder desuden, at det er lettere at producere specialbestillinger af f.eks. bredere fejekoste, fortæller konstruktør Pontus Johansson, som stod i spidsen for udviklingsarbejdet med fejekostserien SR 800B – 2000B.

404 - Siden blev ikke fundet

Vi kunne ikke finde den side, du søgte efter.

Der opstod en fejl

Prøv at indlæse siden igen, for at se, om fejlen opstår igen.

Der opstod en fejl

Der kunne ikke oprettes forbindelse til internettet. Kontroller, at din netværksforbindelse fungerer.