Vælg marked
30 aug. 2018 13.55
  • Pressemeddelelse

Engcon stjal showet i amerikansk tv-program - tiltrotatorerne blev udnævnt som “Verdens bedste”

Engcon fik opmærksomhed den 20. august i det amerikanske tv-program “The World’s Greatest!...”. I programmet kunne seerne lære, hvordan Engcons unikke tiltrotatorer effektiviserer gravearbejdet og gør arbejdsmiljøet sikrere for maskinføreren af gravemaskinen. Engcon blev endda af programmet udnævnt til “The World’s Greatest!...”.

Det amerikanske tv-program “The World’s Greatest!...” er et populært amerikansk tv-program, som gør opmærksom på unikke produkter og virksomheder verden over. Programmet, der nu kører på sin 12. sæson, vendte i det seneste afsnit (261) blikket mod engcons verdensførende tiltrotatorer. I programafsnittet fik seerne et unikt indblik i, hvordan tiltrotatorerne bidrager til et mere effektivt gravearbejde, lavere omkostninger samt et sikrere arbejdsmiljø. Desuden vistes udsnit fra produktionen.

- Det er fantastisk morsomt at blive så fint omtalt i et sådan stort og populært tv-show. Nordamerika er et marked, som vi vokser i hver dag, og vi er overbevist om at vores tiltrotatorer går en lys fremtid i møde der ovre. At engcon bliver udnævnt til “The World’s Greatest!..” er et yderligere bevis på at vores løsning er unik og fremgangsrig, siger Stig Engström, som er engcons grundlægger og ejer.

Afsnittet bliver sendt igen den 3. september i USA og Canada. Seere uden for Nordamerika kan efterfølgende se afsnittet på http://worldsgreatesttelevision.com

404 - Siden blev ikke fundet

Vi kunne ikke finde den side, du søgte efter.

Der opstod en fejl

Prøv at indlæse siden igen, for at se, om fejlen opstår igen.

Der opstod en fejl

Der kunne ikke oprettes forbindelse til internettet. Kontroller, at din netværksforbindelse fungerer.