Vælg marked
13 feb. 2018 10.35
  • Pressemeddelelse

Mere end 10.000 bruger nu Engcons styresystem DC2

Engcon leverede ved årsskiftet nr. 10.000 af sit proportionale styresystem DC2. Styresystemet er et af markedets smarteste styresystemer med masser af funktioner og mulighed for at give fjernsupport via mobilnettet.

For nylig leverede Engcon enhed nr. 10.000 af styresystemet DC2 fra fabrikken i Strömsund. Efterspørgslen efter DC2 er støt stigende, hvilket ikke overrasker Roberth Jonsson, produktchef i den 10 år gamle Umeå-virksomhed Micropop, som har udviklet DC2 for Engcon.

– DC2 er et af de mest fremtidssikrede systemer på markedet. Sammen med MIG2-joystick kan DC2 proportionalt styre op til 6 funktioner samtidigt. Hvis man vil, kan man tilslutte en række andre funktioner, der styres on/off via knapper på joystickene. Det er også muligt at udstyre DC2 med hjul-/båndstyring og desuden at styre bomsvingning eller bomknæk.

Fjernsupport via mobilnettet
Et af de stærkeste kort hvad angår DC2 er dog muligheden for fjernsupport via mobilnettet.

– Fjernsupport via mobilnettet er en unik funktion, som hjælper med at spare tid og penge. Engcons supportteam kan oprette forbindelse til DC2-styresystemet, uanset hvor gravemaskinen befinder sig. Det sparer en masse rejse- og montørtid samt penge, siger Roberth Jonsson, og fortsætter:

– Entreprenørerne er meget tilfredse med DC2, og Engcon forventer en støt stigning i salget. Mange har benyttet andre typer styresystemer af ren vane, men når de opdager alle finesserne som f.eks. fjernsupport, skifter de til DC2.

Engcon ved i øjeblikket ikke, hvem der bliver modtager af styresystem nr. 10.000, eftersom produkterne sælges gennem forhandlere. Til gengæld vil der følge et tilbud med ved den endelige levering af enhed nr. 10.000, hvor slutbrugeren tilbydes at kontakte Engcon for at blive belønnet med en flot gave.

404 - Siden blev ikke fundet

Vi kunne ikke finde den side, du søgte efter.

Der opstod en fejl

Prøv at indlæse siden igen, for at se, om fejlen opstår igen.

Der opstod en fejl

Der kunne ikke oprettes forbindelse til internettet. Kontroller, at din netværksforbindelse fungerer.