Kies markt regio
13 feb 2018 10.47
  • Persbericht

Nu meer dan 10.000 gebruikers van Engcon’s DC2 besturingssysteem

Het DC2 besturingssysteem van Engcon is populair. Onlangs is het 10.000e DC2 besturingssysteem geleverd vanuit de fabriek in Strömsund, Zweden. De vraag naar het systeem neemt nog steeds toe.

De populariteit van het product komt niet als een verrassing voor Roberth Jonsson, algemeen manager van DC2 ontwikkelaar Micropop.

“DC2 is één van de slimste systemen op de markt. Met behulp van de MIG2 joystick kan de DC2 maximaal 6 functies van de graafmachine tegelijkertijd proportioneel besturen. Er kunnen, voor wie het nodig heeft, nog vele andere functies worden gekoppeld aan de knoppen op de joystick. Het is ook mogelijk het DC2 besturingssysteem uit te rusten met een wiel- of track-besturing en om hem te gebruiken om een zwenkarm of een tweedelige zwenkarm te besturen.

Ondersteuning op afstand
Eén van de slimste eigenschappen van het DC2 besturingssysteem is de mogelijkheid van ondersteuning op afstand via het mobiele netwerk.

“Ondersteuning op afstand via het mobiele telefoonnetwerk is een unieke functie die machinisten tijd en geld bespaart. Het supportteam bij Engcon of zijn dealer kan met het DC2 besturingssysteem verbinding zoeken, ongeacht waar de graafmachine zich bevindt. Dit verbetert de ondersteuning voor de klant en bespaart veel reistijd en technische uren, en natuurlijk geld,” licht Jonsson toe.

“Aannemers zijn erg blij met het DC2 besturingssysteem. Veel van hen hebben puur uit gewoonte andere besturingssystemen gebruikt, maar zodra ze de vele voordelen van de DC2 en zijn ondersteuning op afstand hadden ontdekt, waren ze snel om.”

De eindgebruiker van de 10.000e DC2 krijgt een uitnodiging om met Engcon contact op te nemen voor de ontvangst van een speciale prijs.

Contact:

404 - Deze pagina kon niet worden gevonden

De door u gezochte pagina kon niet worden gevonden.

Er heeft zich een fout voorgedaan

Probeer deze pagina opnieuw te laden en controleer of de fout zich opnieuw voordoet.

Er heeft zich een fout voorgedaan

"Het lijkt erop dat u geen toegang heeft tot internet; zie erop toe dat u een functionerende netwerkverbinding heeft."