Valitse markkina-alue
07 marraskuuta 2017 13.08
  • Lehdistötiedote

Engconin Pohjois-Amerikan toimisto avasi ovensa

Maailman johtava rototilttien valmistaja Engcon ilmoitti aiemmin mittavasta panostuksesta Pohjois-Amerikan markkinoille. Yritys on nyt perustanut Pohjois-Amerikan päämajansa Yhdysvaltoihin New Yorkin metropolialueelle (New York, New Jersey ja Connecticut). Toimisto aloitti toimintansa lokakuun puolivälissä.

Engcon on myynyt tuotteitaan Pohjois-Amerikkaan jälleenmyyjäverkoston kautta yli 10 vuoden ajan. Juuri avattu Pohjois-Amerikan toimisto palvelee sekä yhdysvaltalaisia että kanadalaisia asiakkaita. Päätavoitteena on tehostaa Yhdysvalloissa ja Kanadassa käytettäviä kaivukoneita Engconin päätuotteella rototiltillä, jatkaa Pohjois-Amerikan jälleenmyyjäverkoston laajentamista sekä toimia huoltokumppanina.

– On erittäin hienoa, että olemme saaneet Pohjois-Amerikan toiminnan nyt käyntiin. Markkinat ovat valtavat, Engcon Groupin toimitusjohtaja Krister Blomgren sanoo ja jatkaa:

– Tulemme panostamaan lujasti niin rototilttien kuin myös muiden tuotteidemme markkinointiin ja myyntiin. Muita tuotteitamme ovat esimerkiksi Q-Safe, yksi maailman turvallisimmista kaivukoneisiin tarkoitetuista pikakiinnikkeistä, sekä automaattinen EC-Oil-öljyliitäntäjärjestelmä, joka kytkee hydrauliset työlaitteet ilman, että kuljettajan tarvitsee poistua ohjaamosta. Nämä innovatiiviset ratkaisut tulevat parantamaan pohjoisamerikkalaisten kaivukoneen kuljettajien arkea.

Engconin Pohjois-Amerikan tiimi koostuu seitsemästä henkilöstä, ja sitä johtaa myyntipäällikön tehtävässä vastikään aloittanut Joanna Tomczyk. Hän kommentoi Pohjois-Amerikan toimiston perustamisesta saatavia hyötyjä seuraavasti:

– Asiakaspalvelu on Engconille kaiken A ja O, ja avaamalla toimiston Pohjois-Amerikkaan voimme entistä tehokkaammin tukea jälleenmyyjiämme.

Engcon keskittyy Pohjois-Amerikassa aluksi Yhdysvaltojen markkinoihin ja pyrkii saamaan toiminnan käyntiin erityisesti New Yorkissa, New Jerseyssä ja Connecticutissa. Engconin Pohjois-Amerikan toimisto löytyy osoitteesta 222 Elm St., North Haven, Connecticut, USA.

Yhteystiedot:

404 - Sivua ei löytynyt

Emme löytäneet hakemaasi sivua.

On tapahtunut virhe

Yritä ladata sivu uudelleen sen selvittämiseksi, toistuuko virhe.

On tapahtunut virhe

Ei internet-yhteyttä, tarkista että verkkoyhteytesi toimii.