Vælg marked
15 dec. 2017 14.51
  • Pressemeddelelse

Engcon understøtter Trimbles nye maskinstyringssystem "Earthworks"

Engcon samarbejder med de fleste etablerede producenter af maskinstyringssystemer for at give kunderne det størst mulige udbytte. Trimble, som er verdens førende producent af maskinstyringssystemer, har opdateret deres systemer til den nye generation "Earthworks", og dette er nu fuldt kompatibelt med Engcons styresystem DC2.

I forbindelse med, at Trimble har opdateret sine gravesystemer, har Engcon tilpasset sit populære ePS (engcon Positioning System), som nu er fuldt kompatibelt med Trimble Earthworks. Takket være Engcons hurtige tilpasning er det nu muligt at følge rotationsniveauet i Trimbles opgraderede maskinstyringssystemer.

– Vi har et virkelig godt samarbejde med de fleste producenter af maskinstyringssystemer, og dermed går der kortere tid med vores tilpasninger for at synkronisere vores produkter med producenterne, siger Roberth Jonsson, markedschef hos Microprop, som konstruerer Engcons styresystemer og har kontakt til leverandører af maskinstyringssystemer.

Engcon henviser spørgsmål vedrørende Trimble Earthworks til Sitech, der er Trimbles danske forhandler. Eventuelle spørgsmål om styresystemet DC2 og ePS besvares af Engcon.

404 - Siden blev ikke fundet

Vi kunne ikke finde den side, du søgte efter.

Der opstod en fejl

Prøv at indlæse siden igen, for at se, om fejlen opstår igen.

Der opstod en fejl

Der kunne ikke oprettes forbindelse til internettet. Kontroller, at din netværksforbindelse fungerer.