Vælg marked
14 jun. 2017 08.00
  • Pressemeddelelse

Engcons initiativ til øget sikkerhed hædres i England

Engcon i Storbritannien har sammen med den branchespecifikke engelske uddannelses- og certificeringsorganisation NPORS udviklet en sikkerhedsuddannelse inden for tiltrotatorer, som dækker de grundlæggende elementer i tiltrotatoren og brugen af den. Nu er programmet blevet tildelt en pris af The Plantworx Innovation Award, som hvert år hædrer innovative virksomheder, produkter og tjenester, der har haft stor indflydelse på byggeindustrien.

– Vi er glade for at have vundet denne prestigefyldte pris. Som den største producent af tiltrotatorer i verden tager vi vores samfundsansvar alvorligt. Derfor er det glædeligt, at der bliver lagt mærke til vores initiativer, f.eks. i form af denne sikkerhedsuddannelse, siger Robert Hunt, chef for Engcon i England.

Uddannelsen er udviklet sammen med erfarne tiltrotatorbrugere. Frem til i dag er 15 NPORS-instruktører blevet uddannet, testet og certificeret til at afholde uddannelse i hele Storbritannien.

– Det er vigtigt at huske, at denne uddannelse, som NPORS gennemfører med vores hjælp, ikke kun gælder brugen af Engcons tiltrotatorer, men også tiltrotatorer fra andre producenter, slutter Robert Hunt.

404 - Siden blev ikke fundet

Vi kunne ikke finde den side, du søgte efter.

Der opstod en fejl

Prøv at indlæse siden igen, for at se, om fejlen opstår igen.

Der opstod en fejl

Der kunne ikke oprettes forbindelse til internettet. Kontroller, at din netværksforbindelse fungerer.